Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2021 08:27 - 15.08.21
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 851 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image



        image

                      
                              " Бъдете смирени, защото сте 
             
                          направени от земята.
            
                          Бъдете благородни,
               
                             защото сте направени от звезди."







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Любимата ми тема - за земното и не...
15.08.2021 23:08
Любимата ми тема - за земното и небесното у човека, за тялото и душата човешки. Жалко, че тук, където съм ( на морето), по технически причини ми е невъзможно да се разпростра - и по-добре, че е така:)))
Всичките грешки, болки и страдания, трагедии са по причина на тази дуалистична същност на човешкото - но и всички радости, поводи за гордост и удовлетворение.
Много добре намерени думи - смиреност и благородство - най-добре разкриват величието на човешката природа.
Поздравления, мила Еми! Прегръдка!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря мила Вени!
16.08.2021 07:01
donchevav написа:
Любимата ми тема - за земното и небесното у човека, за тялото и душата човешки. Жалко, че тук, където съм ( на морето), по технически причини ми е невъзможно да се разпростра - и по-добре, че е така:)))
Всичките грешки, болки и страдания, трагедии са по причина на тази дуалистична същност на човешкото - но и всички радости, поводи за гордост и удовлетворение.
Много добре намерени думи - смиреност и благородство - най-добре разкриват величието на човешката природа.
Поздравления, мила Еми! Прегръдка!

Да,любима и за мен,много интересна!Да,и според мен е много важна и ценна тази връзка.Ако успеем да я разберем по- добре и дори да балансираме ще е особено ценно обогатяване,напредък и удовлетворение!Благодаря ти за одобрението и хубавите думи!Прегръдки и от мен !Пълен релакс и свежо настроение на любимото ти море!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1740482
Постинги: 587
Коментари: 3971
Гласове: 30985
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930