Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2021 09:25 - 1.07.21
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1105 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 01.07.2021 09:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

*

image

Четири свещи (Притча)

Четири свещи горели бавно.

– Аз съм Спокойствие – казала първата, – но в наше време хората не могат да ме запазят.

И пламъкът на Спокойствието бавно започнал да гасне, докато изчезнал напълно.

Втората промълвила:

– Аз съм Вяра, но хората вече не искат да слушат за мен, не ме търсят и не се нуждаят от мен.

И нейният пламък също спрял да гори.

Третата произнесла:

– Аз съм Любов и нямам достатъчно сила да продължавам да горя. Хората не ми обръщат внимание и не разбират колко съм важна. Те не обичат дори най-близките си.

И без да чака повече, Любовта изгаснала.

Изведнъж в стаята влязло дете и видяло, че три от свещите са угаснали.

– Защо не светите? – разплакало се то. – Трябваше да изгорите докрай.

Тогава четвъртата свещ му заговорила нежно:

– Не се бой, аз съм Надежда. Докато горя, винаги можеш да запалиш останалите три свещи.

С блеснали очи детето взело свещта на Надеждата и запалило другите три свещи.

- - -

Никога не позволявайте свещта на надеждата да угасне.

Източник: "Скритият дар", Джериес Авад

image
 

 




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Страхотна притча,защото вдъхва оптимизъм! :))
01.07.2021 09:32
Прекрасно лято ти желая!
И да ти се налага да ползваш четвъртата свещ,за да палиш останалите три....
колко мъдрост и поука има изложена тук,за което ти благодаря! :)
цитирай
2. emi1ts - Благодаря ти!
01.07.2021 09:36
hloris написа:
Прекрасно лято ти желая!
И да ти се налага да ползваш четвъртата свещ,за да палиш останалите три....
колко мъдрост и поука има изложена тук,за което ти благодаря! :)


Това е истина:)))Радвам се,че има това въздействие за теб!Прекрасно лято ти желая!
цитирай
3. donchevav - Ако я нямаше надеждата, животът ни ...
02.07.2021 08:11
Ако я нямаше надеждата, животът ни щеше да тъне в мрак. С всяка несполука в нас щеше да става все по-тъмно и нямаше да има кой да освети отново пътя ни напред. Благодаря ти за чудесната притча! Вдъхновени и весели юлска дни! Прегръдка, мила Еми!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря мила Вени!
02.07.2021 09:12
donchevav написа:
Ако я нямаше надеждата, животът ни щеше да тъне в мрак. С всяка несполука в нас щеше да става все по-тъмно и нямаше да има кой да освети отново пътя ни напред. Благодаря ти за чудесната притча! Вдъхновени и весели юлска дни! Прегръдка, мила Еми!

Така е!Оказва се ,че понякога е най-необходимата!Хубави летни дни!Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1740322
Постинги: 587
Коментари: 3971
Гласове: 30985
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930