Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2017 10:00 - 2.04.17
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1297 Коментари: 2 Гласове:
14

Последна промяна: 02.04.2017 12:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     image       http://uspelite.bg/

 

"..В световен мащаб, когато говорим за дефиницията за милионер, вече има нова – не човек, който има много милиони в банката, а човек, който е повлиял позитивно на живота на милиони хора...“ Даниел Троев
 ~~~~
 
Наскоро гледах предаването на Люба Кулезич ‘Честно казано" с участието на екипа на сайта ‘Успелите”(uspelite.bg).Фразата на Даниел Троев (в началото) -  един от участващите в разговора -много ми хареса  а и целия разговор е интересен – с интелигентни позитивно мислещи млади хора!Силни ,вдъхновяващи ,действащи в днешната реалност в България! 

image

тук:  http://www.bitelevision.com/

Разгледах сайта „Успелите”-чудесен сайт изпълнен с позитивни истории и новини с днешна дата.Ето една от тях,която лично мен ме впечатли и развълнува :

  http://uspelite.bg/vanya-gosheva


  Нека стават повече тези вдухновяващи реално случващи се истории в родината ни!
     
          Пожелавам успех на всички!Хубави дни!





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - О, да, това е другата страна на жи...
02.04.2017 21:50
О, да, това е другата страна на живота ни днес - възможността да успееш със собствените си сили и възможности, с онова, което носиш у себе си - с труда, с волята, амбициите, мечтите си. Познавам доста такива хора - щастлива съм, че животът ме е обкръжавал с подобни ентусиасти, повярвали в себе си, успели със знанията и уменията си - бивши мои ученици, деца на приятели, познати. Може би точно общуването с тях прави вярата ми в доброто бъдеще толкова силна.
Много ми хареса този постинг, твоето отношение към написаното в цитирания сайт... Благодаря ти, мила Еми! Прегръдка!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря мила Вени1
02.04.2017 22:27
donchevav написа:
О, да, това е другата страна на живота ни днес - възможността да успееш със собствените си сили и възможности, с онова, което носиш у себе си - с труда, с волята, амбициите, мечтите си. Познавам доста такива хора - щастлива съм, че животът ме е обкръжавал с подобни ентусиасти, повярвали в себе си, успели със знанията и уменията си - бивши мои ученици, деца на приятели, познати. Може би точно общуването с тях прави вярата ми в доброто бъдеще толкова силна.
Много ми хареса този постинг, твоето отношение към написаното в цитирания сайт... Благодаря ти, мила Еми! Прегръдка!

Да, основателно е твоето удовлетворение от щастливото стечение на обстоятелствата да имаш тази прекрасна среда около себе си!Общуването с такива хора със сигурност е много приятно и вдъхновяващо!Благодаря ти отново за споделеното ,което утвърждава вярата ,че при наличие на определени качества,ентусиазъм,знания и умения успехът е въпрос на време!С пожелание за хубави пролетни дни с много настроение и усмивки!Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1732298
Постинги: 586
Коментари: 3969
Гласове: 30939
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930