Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2017 09:41 - 11.01.17
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 6568 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Интересно ми е и много полезно  да търся и намирам знание  в мисли от велики за времето си личности, които по този начин предават своя жизнен опит като наследство за всички търсещи смисъла и истината за нещата от живота ! Прeдставляват сами по себе си огромно, ценно съкровище  и богатство ...! Истински мъдрите мисли оцеляват във времето....

 ~    ~   ~   ~   ~    ~

image
           
image
                                                       imageimageimage
image
  image  image  image

image
                                                                           
image
  image   image  imageimage
                                                                      image

image

image
imageimageimage

image
                                                                        image  image  imageimage





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Еми. Хубави мъдри мисли си ...
11.01.2017 22:30
Здравей, Еми. Хубави мъдри мисли си поставила в темата. Аз си правя често равносметка за дните и си отбелязвам преди години важните събития. Имам си свой "Календар на успехите и събитията".
Поздрави!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря Иво!
11.01.2017 22:57
barin написа:
Здравей, Еми. Хубави мъдри мисли си поставила в темата. Аз си правя често равносметка за дните и си отбелязвам преди години важните събития. Имам си свой "Календар на успехите и събитията".
Поздрави!

Да и аз мисля,че са ценни!Доста време ми отне търсенето им но ми беше интересно и го направих с удоволствие!Имам голяма колекция натрупана през годините но винаги е радост за мен, когато открия нови и стойностни!
Твоята идея за "Календар на успехите и събитията" е хубава.Със сигурност действа вдъхновяващо и ти носи удовлетворение!Поздрави!Хубава вечер!
цитирай
3. donchevav - Всички мисли са много хубави, някои ...
13.01.2017 18:54
Всички мисли са много хубави, някои и на мене са ми любими, например тази за "тук и сега" на Лао Дзъ или за "любовта между хората" на мъдрия човеколюбец Йовков. Но най-много ми хареса мисълта на Руми, че когато тръгнеш, пътят се появява. Много насърчително, особено ако човек е на кръстопът.
Благодаря ти за събраното богатство от мъдрост! Прегръдка, скъпа Еми!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря мила Вени!
13.01.2017 19:36
donchevav написа:
Всички мисли са много хубави, някои и на мене са ми любими, например тази за "тук и сега" на Лао Дзъ или за "любовта между хората" на мъдрия човеколюбец Йовков. Но най-много ми хареса мисълта на Руми, че когато тръгнеш, пътят се появява. Много насърчително, особено ако човек е на кръстопът.
Благодаря ти за събраното богатство от мъдрост! Прегръдка, скъпа Еми!

Радвам се ,че и ти ги одобряваш!За мен тези мисли са истини за живота,които могат да помогнат на всеки,който повярва в тях!Хубава вечер ти пожелавам! Прегръдки!
цитирай
5. flymore - Мъдростта е навсякъде около нас...
16.01.2017 13:17
При теб присъства във всеки постинг, мила Еми. Остава да я закодираме там, където винаги ще ни отвори прозореца на Светлината.
Хубава седмица!<3
цитирай
6. emi1ts - Благодаря мила Flymore!
16.01.2017 15:30
flymore написа:
При теб присъства във всеки постинг, мила Еми. Остава да я закодираме там, където винаги ще ни отвори прозореца на Светлината.
Хубава седмица!<3

Чудесно е да почувствам подкрепа и разбиране от приятели като теб!Вярно, мъдростта,познанието,истината са навсякъде около нас!Необходимо е да сме по- внимателни и да ги търсим!Аз лично се стремя към прилагането на тези съвети в ежедневието си!Полезно е за мен и си заслужава търпението и усилията! Пожелавам ти хубава и успешна нова седмица с добро настроение и усмивки! Прегръщам те!<3
цитирай
7. hel - Хубави мисли си подбрала! Благо...
18.01.2017 11:38
Хубави мисли си подбрала! Благодаря!
цитирай
8. emi1ts - Благодаря също!
18.01.2017 12:09
hel написа:
Хубави мисли си подбрала! Благодаря!

Пожелавам ти хубави, вдъхновени дни Ели!
цитирай
9. tres1 - бих предложил в тази връзка
21.01.2017 21:19
да надникнеш и в народните пословици и поговорки - там има невероятни мъдрости за всеки ден от живота ни /за всеки един проблем в него/
цитирай
10. emi1ts - Благодаря!
21.01.2017 21:49
tres1 написа:
да надникнеш и в народните пословици и поговорки - там има невероятни мъдрости за всеки ден от живота ни /за всеки един проблем в него/

Запозната съм с нашите български пословици и поговорки и съдържащата се в тях мъдрост!Двете теми ,според мен не е необходимо да се сравняват.Всъщност бих казала,че са несравними!Поздрави!
цитирай
11. tres1 - Съгласен съм emi1ts несравними са.
22.01.2017 12:47
Мъдростта на един или друг са искрици от целият огън на човешката мъдрост. Всяка една по отделно има своята неповторима сила и красота. Поздрави за материала - Дерзай !
цитирай
12. emi1ts - Благодаря!
22.01.2017 16:03
tres1 написа:
Мъдростта на един или друг са искрици от целият огън на човешката мъдрост. Всяка една по отделно има своята неповторима сила и красота. Поздрави за материала - Дерзай !

Приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1713395
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30815
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031