Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2016 18:59 - 27.06.16
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1465 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 28.06.2016 07:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Българи от ново време 

  
Из edna@netinfocompany.bg


Ставам. Отивам на работа, която не харесвам. Не ми пречи.

Виждам човек в беда. Отминавам. Не ми пречи.

 
imageЛъжат ме. Преструвам се, че всичко е наред. Не ми пречи.

Правя компромис със себе си. Измъчвам се. Не ми пречи.

Виждам, че не щата могат да се подобрят. Бездействам. Не ми пречи.

Няма да намеря любовта. Спирам да я търся. Не ми пречи.

Сигурно и ти познаваш поне един човек, който е попаднал е спиралата на „не ми пречи“. Сигурно и ти си чувал, че „ние сме такива“ и „нещата са просто така устроени“.

 

Не, не сме такива. Ние сме отговорни и на нас определено ни image пречи да бездействаме, пречи ни да скланяме глава, пречи ни да сме сиви, безотговорни и безчувствени.

На нас определено ни пречи да сме загрижени единствено за себе си, защото обичаме света и всяка негова проява ни интересува.

Пиша този текст, защото ми пречи. Пиша го, защото хората около мен са способни,креативни, позитивни и раздаващи се – те са българи от ново време.

Всички можем да сме тези „нови“ хора, които казват истината, излагат чувствата си и не се страхуват, че ще се удавят в неодобрението на околните.

Днес вали, но няма да гледам надолу към разбитите тротоари, преценявайки откъде да мина, за да се изцапам най-малко.

 Днес ще вдигна глава, за да видя дали някой няма нужда от усмивката ми. Днес ще изцапам обувките си с кал, а не душата си с безразличие.

Аз съм една българка от ново време и съм готова да предизвикам всеки, който е решил, че нещата „не си струват“.

Всеки миг и всеки човек си струва!

imageВсяко име има значение, всяка сълза разказва история, всеки вик носи скрита молба за помощ, всеки допир е копнеж за близост.

Нека не бъдем слепи и глухи. Нека докажем, че нещата имат значение.

Сега приключвам с този текст, за да попитам хората около мен как се чувстват. А ти знаеш ли как се чувстват приятелите ти в този момент?


Автор: Елена Андонова

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - Привет, Еми!:)
27.06.2016 20:11
Винаги е по-лесно да кажем, че няма какво да направим и че сме безсилни, но в това ли се крие решението на проблемите ни?
цитирай
2. emi1ts - Здравей Вал!
27.06.2016 20:35
valeska написа:
Винаги е по-лесно да кажем, че няма какво да направим и че сме безсилни, но в това ли се крие решението на проблемите ни?

Този лесен начин,освен,че не е решение,защото рано или късно води до задълбочаване на проблемите,нe допринася и дори пречи на развитието ни като личности!Да не сме безразлични а чувствителни и загрижени към случващото се в живота ни е стимул да търсим подходящи решения.В този смисъл нека сме по-чувствителни и да не се спираме пред предизвикателствата!Хубава вечер Вал!
цитирай
3. donchevav - Чудесно е, че някой може да мисли и ...
28.06.2016 00:01
Чудесно е, че някой може да мисли и така! Дано има повече такива нови българи! Поздрави, скъпа Еми!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря мила Вени!
28.06.2016 07:53
donchevav написа:
Чудесно е, че някой може да мисли и така! Дано има повече такива нови българи! Поздрави, скъпа Еми!

Радвам се на гостуването ти и подкрепата !Да,важно е за всички нас да стават повече!Всъщност реакцията "не ми пречи"говори и за страх да се изправим пред проблемите и да се опитаме да променим това,което не ни харесва!
С пожелание за хубави летни дни мила Вени!Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1739449
Постинги: 587
Коментари: 3971
Гласове: 30981
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930