Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2016 07:06 - 19.06.16
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 3182 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 22.06.2016 18:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                        *    *    *
Обичам цветята заради радостта ,хубавите емоции и

настроение,които създават!
Цветовете на люляковите храсти са 

сред любимите ми!Имат невероятен,свой уникален  аромат

,цветове и нюанси от бяло до тъмно лилаво(разкош)!:)Събирайки

тази красота по този  начин, за мен е удоволствие  всеки път

когато ги разглеждам!Много се надявам това да се получава и

при вас!:)Хубави дни и настроение!:)
                                                                                                               *    *     *   

image
 
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
И малко рози!...Нищо против нали..:)

image

image

image

image

image

image

image

image

image
                                                                                                   снимки от "Livejournal.com"




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Привет, мила Еми!
19.06.2016 10:32
Чудесно настроение с тази прекрасна песен и толкова люляков и розов аромат! Много красота ни заобикаля, но май все бързаме, бързаме и не намираме време да поспрем, да вдишаме цветна свежест, да заредим...и да се усмихнем. Прегръщам те, Еми с пожелание за приятен ден и ползотворна нова седмица:)
цитирай
2. emi1ts - Благодаря мила Вася!
19.06.2016 11:09
paciencia написа:
Чудесно настроение с тази прекрасна песен и толкова люляков и розов аромат! Много красота ни заобикаля, но май все бързаме, бързаме и не намираме време да поспрем, да вдишаме цветна свежест, да заредим...и да се усмихнем. Прегръщам те, Еми с пожелание за приятен ден и ползотворна нова седмица:)

Много добре ме разбираш!Така е, динамично е ежедневието ни, но времето за зареждане е необходимост!Има ли позитивно отношение има и вяра ,че с упоритост и търпение ще се справяме с предизвикателствата в живота!На мен радостта, добрите чувства и позитивизма ми дават тази увереност!:)
Прегръщам те сърдечно и аз!Хубава ,успешна нова седмица и много позитивни емоции и усмивки!:)<3
цитирай
3. valeska - Привет, Еми!:)
19.06.2016 15:46
Чудният аромат се усеща отдалече и ръката ти неволно се протяга да откъсне клонче люляк, носиш го у дома и с него сякаш в стаята влиза ведро настроение и свежест.
цитирай
4. emi1ts - Благодаря Вал!:)
19.06.2016 16:10
valeska написа:
Чудният аромат се усеща отдалече и ръката ти неволно се протяга да откъсне клонче люляк, носиш го у дома и с него сякаш в стаята влиза ведро настроение и свежест.

И аз така!Чудесно е това настроение и освежава..с малко въображение:)
Прегръдки от мен Вал и нека да имаш това хубаво настроение през цялата предстояща седмица!:)
цитирай
5. ivoki - ТОЛКОВА МНОГО КРАСОТА !!!!
19.06.2016 17:05
ТОЛКОВА МНОГО КРАСОТА !!!!
цитирай
6. emi1ts - Благодаря Ivoki!
19.06.2016 17:31
ivoki написа:
ТОЛКОВА МНОГО КРАСОТА !!!!

Да!Прекрасни творения на природата!Чудесно е ,че имаме възможност да й се радваме!С пожелание за приятна и успешна нова седмица!
цитирай
7. mt46 - Поздрав!...
19.06.2016 23:07
И аз харесвам цветята...
Приятни, ароматни дни!...
цитирай
8. emi1ts - Благодаря ти!
20.06.2016 05:37
mt46 написа:
И аз харесвам цветята...
Приятни, ароматни дни!...

Значи не сме малко хората,които се радваме на природната красота!:).Естественият начин да сме й благодарни!С пожелание за хубава и успешна нова седмица!
цитирай
9. katan - БЛАГОДАРЯ за красотата, Еми!
23.06.2016 09:52
Всяка сутрин от няколко дни се зареждам с люлякова нежност и царствени ризи.
Много ми липсват люляците, които изкорениха пред блока ни, но при теб ги намерих и им се радвам като дете.
Имаме много рози и всяка новоцъфнала я снимам с благодарност за красотата, но ... люляците много ми липсват!
Благодаря ти за радостта, която ми даряваш и с тази песен!
Бъди щастлива, Еми! Красиво лято, мила!
цитирай
10. emi1ts - Благодаря мила Катя!
23.06.2016 17:04
katan написа:
Всяка сутрин от няколко дни се зареждам с люлякова нежност и царствени ризи.
Много ми липсват люляците, които изкорениха пред блока ни, но при теб ги намерих и им се радвам като дете.
Имаме много рози и всяка новоцъфнала я снимам с благодарност за красотата, но ... люляците много ми липсват!
Благодаря ти за радостта, която ми даряваш и с тази песен!
Бъди щастлива, Еми! Красиво лято, мила!

Много приятно ме зарадва и трогна с това ,което споделяш!Споделената радост
е красиво изживяване и емоция!Любовта ми към люляците и при мен е свързана с детски спомени от една люлякова горичка в близост до мястото където живеехме.Когато цъфнеха, се разнасяше омаен аромат а разнообразието от цветове и нюанси беше изумително !
С пожелание за щастливо , цветно лято и изобилие от приятни емоции!Хубави дни!
цитирай
11. barin - Прекрасни снимки, като се има пр...
23.06.2016 17:42
Прекрасни снимки, като се има предвид, че доста от показаните цветя са билки, а наближава Еньовден- когато билките са най-лековити. Поздрави1
цитирай
12. emi1ts - Благодаря barin,
23.06.2016 18:49
barin написа:
Прекрасни снимки, като се има предвид, че доста от показаните цветя са билки, а наближава Еньовден- когато билките са най-лековити. Поздрави1

за припомнянето!Както всяка година 24.06(т.е. утре) се празнува Еньoвден!Според легендите билките набрани рано сутрин на този ден са най-лековити!Изсушените люлякови цветове съдържат етерични масла,гликозиди,органични киселини, витамин С и др.В народната медицина се употребяват при задух,липса на апетит,епилепсия...!Тази информация намерих в интернет и който се интересува може да прочете повече!Благодаря отново!Хубави ,цветни летни дни и настроение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1727099
Постинги: 586
Коментари: 3969
Гласове: 30921
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930