Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2016 19:56 - 09.04.16
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 3241 Коментари: 10 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  

 Чудото се разкрива на този, който го създава 
                                                                                     
Аксиния Цветанова
                                                                                                             
   Какво е чудо? За мен животът е чудо. Приключение, което  не  знаеш в каква посока ще тръгне и кога ще те изненада. Според тълковния речник чудо е нещо поразително, което удивлява със своята изключителност и необичайност. Животът напълно отговаря на това описание.image

Много вярвам в личното чудо. Онова, което има малък диапазон, може би само за теб и близките ти, но пък е толкова истинско и осезаемо, че променя света. Днес да не реагирам по познатия ми до болка начин, да преобразувам сърдитото дете в мен и да погледна с любопитни и любящи очи на всичко, което ме заобикаля – ето ти едно истинско Чудо! Да изляза от коловоза на „света ми дължи” или „това не е честно!” Да приема слабостта и болката си, да не се съпротивлявам нито на усещанията си, нито на ситуациите в живота! Отново чудо! Да не се оплаквам, ако никой никога не ме е обичал истински, а точно в този момент да започна да го правя! Да си дам сметка, че със сигурност има поне един единствен човек, на когото му пука за мен и това съм самият аз. Светлината на осъзнаването е чудо! Тя изгаря всички вътрешни демони, прави ги видими и ги стопява. В това вярвам – във вътрешните лични чудеса.

Нужна е вяра, че точно аз заслужавам да ми се случи чудо! Вяра винаги е нужна… особено за моментите на изпитания и липса на чудеса. Или може би упование и доверие в нещо по-силно и голямо от мен. Да тръгна към моето чудо с малки стъпки и да се уповавам, че то ще се случи без да има нужда да му казвам точно как да стане това. Да използвам личната си воля, но и да призная онова, над което нямам контрол. Да заявя желанието и мечтата си, но да не написвам наръчник за случване. Това е ролята на вярата – да спра да контролирам и да позволя на чудото да се роди.  
Чудото няма нужда от доказване. Животът, радостта, любовта го доказват. Вътрешното ни удовлетворение го доказва.image

Но винаги търсим обяснения на чудесата. Така е, защото хората сме направени от материя, светът ни е такъв и имаме нужда от това да докоснем, разберем, проумеем нещо, за да го приемем. За да можем да го повторим, да напишем рецепта за чудо – все такива човешки причини.

Има много чудеса и в личния и в професионалния ми живот. Вярвам и ги търся! В работата ми е чудо, когато симптом, тормозил човек години или месеци наред, изчезне. Когато някой се „събуди” за нов живот, когато честността и осъзнаването осветят живота му. Радвам се на всяко малко лично чудо, което клиентите ми сътворяват в ежедневието си.

Но когато човек се чувства изгубен и объркан или когато така му е по-лесно, спира да вярва в чудеса. Вярата в чудото изисква да  работиш за него, да търсиш пътища и да се луташ, да падаш и ставаш… image
Скоро прочетох някъде: „Животът се разкрива чрез онези, които го живеят. Всичко останало, колкото и да е красиво е само реклама!” Ако перифразирам „Чудото се разкрива само на този, който го създава. Всичко останало колкото и да е красиво е само реклама!”.

                                                          myvelikotyrnovo.com










Гласувай:
9



1. valeska - Привет, Еми!:)
10.04.2016 11:54
Напоследък реалността все повече ни обгръща в своята сивота. Хората някак си забравиха да вярват в чудеса. Трябва да бъдем като децата - вярващи...
цитирай
2. emi1ts - Здравей Вал!
10.04.2016 13:15
valeska написа:
Напоследък реалността все повече ни обгръща в своята сивота. Хората някак си забравиха да вярват в чудеса. Трябва да бъдем като децата - вярващи...

Споделям ,одобрявам и вярвам на този различен поглед за случващото се в живота!Осъзнавайки ,че ние създаваме и можем да променяме в себе си това върху което сме фокусирани е много ценно и важно за нас като личности!А живота ни е уникален,единствен и трябва през повечето време да го живеем осъзнавайки красотата и възможностите които ни предоставя да му се радваме Хубави дни и чудеса ти пожелавам!
цитирай
3. kvg55 - Много си права : "Чудото се ...
10.04.2016 15:36
Много си права : "Чудото се разкрива само на този, който го създава. Всичко останало колкото и да е красиво е само реклама!”

И децата са чудо.

"И вершина любви
это чудо великое дети".
цитирай
4. distrelets - Нужна е вяра, че точно аз заслужавам ...
10.04.2016 16:44
Нужна е вяра, че точно аз заслужавам да ми се случи чудо! Вяра винаги е нужна… особено за моментите на изпитания и липса на чудеса. Или може би упование и доверие в нещо по-силно и голямо от мен.
Съгласна съм с всяка дума от публикувания текст. Разбрах, че чудесата се случват и когато най-малко ги очакваш! Но нашите стъпки към тях трябва да ги има.Еми, много ми хареса и ти благодаря!!
Хубава вечер от мен!
цитирай
5. emi1ts - Благодаря!
10.04.2016 18:25
kvg55 написа:
Много си права : "Чудото се разкрива само на този, който го създава. Всичко останало колкото и да е красиво е само реклама!”

И децата са чудо.

"И вершина любви
это чудо великое дети".

Съгласна съм напълно!Приятна вечер и успешна нова седмица!
цитирай
6. emi1ts - Благодаря мила Диди!
10.04.2016 18:31
distrelets написа:
Нужна е вяра, че точно аз заслужавам да ми се случи чудо! Вяра винаги е нужна… особено за моментите на изпитания и липса на чудеса. Или може би упование и доверие в нещо по-силно и голямо от мен.
Съгласна съм с всяка дума от публикувания текст. Разбрах, че чудесата се случват и когато най-малко ги очакваш! Но нашите стъпки към тях трябва да ги има.Еми, много ми хареса и ти благодаря!!
Хубава вечер от мен!

Да!Необходими са постоянство,търпение и действия в тази посока!Пожелавам ти хубава вечер и приятна нова седмица!
цитирай
7. donchevav - Чудесата съществуват, мила Еми, ...
10.04.2016 22:20
Чудесата съществуват, мила Еми, така е, трябва да имаме вяра в тях и очи и сърце, за да ги видим. Чудесен постинг! Благодаря ти! Хубава седмица!
цитирай
8. emi1ts - Благодаря мила Вени,
10.04.2016 22:59
donchevav написа:
Чудесата съществуват, мила Еми, така е, трябва да имаме вяра в тях и очи и сърце, за да ги видим. Чудесен постинг! Благодаря ти! Хубава седмица!

за твоята подкрепа,която е ценна за мен!Да.сетивността за чудесата е труден процес но си заслужава усилията!Хубава седмица и чудесни случвания ти пожелавам!
цитирай
9. astrojozi19 - Чудесата са тук!
20.04.2016 22:50
Благодаря мила Ем!Да има чудеса и вълшебства, само трябва да позволим да навлязат в живота ни, а това означава да повярваме!С обич Жозета
цитирай
10. emi1ts - Благодаря мила Жози!
20.04.2016 23:16
astrojozi19 написа:
Благодаря мила Ем!Да има чудеса и вълшебства, само трябва да позволим да навлязат в живота ни, а това означава да повярваме!С обич Жозета

Да,необходима е вяра и тя е в нашите възможности,желание,избор!Прегръдки с обич от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1738065
Постинги: 587
Коментари: 3971
Гласове: 30976
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930