Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2015 15:00 - 5.05.2015
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 5475 Коментари: 16 Гласове:
10

Последна промяна: 05.05.2015 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

    
 
Из речта на Чарли Чаплин по случай неговия  70 годишен                           юбилей    

    Когато обикнах себе си, разбрах, че мъката и страданието са само предупреждаващи сигнали, че живея срещу своята собствена истина.

 
  Днес вече знам, че това се нарича:
“Да бъдеш самия себе си”.

   image
 

Когато обикнах себе си, разбрах, колко много може да бъде обиден някой, ако го заставят да изпълнява собствените ми желания, когато още не е настъпило времето, и човека още не е готов, и този човек - съм аз самия.

  Днес наричам това: “Самоуважение”.

                                                                                           image
  Когато обикнах себе си, престанах да си пожелавам друг живот, и изведнъж видях, че живота, който живея сега, ми предоставя всички възможности за растеж.

   Днес наричам това: “Зрялост”.

   image
   Когато обикнах себе си, разбрах, че при всякакви обстоятелства се намирам на правилното място в правилното време, и всичко става изключително в точния момент.Мога винаги да съм спокоен.

  Сега наричам това:
“Увереност в себе си”.

                                                                                             image
  Когато обикнах себе си, престанах да крада от собственото си време и да мечтая за големи бъдещи проекти. Днес правя само това, което ми носи радост и ме прави щастлив, което обичам и което кара сърцето ми да се усмихва. Правя това така, както искам и в своя собствен ритъм.

   Днес наричам това: “Простота”.

   image
 

Когато обикнах себе си, аз се освободих от всичко вредно за здравето ми – храна, хора, вещи, ситуации; всичко, което ме води надолу и ме отклонява от моя собствен път.

   Днес наричам това: Любов към самия себе си”.

                                                                                               image
   Когато обикнах себе си, престанах винаги да съм правия. И именно тогава започнах все по-малко и по-малко да греша.

   Днес разбрах, че това е: “Скромност”.

    image
  Когато обикнах себе си, престанах да живея с миналото и да се тревожа за бъдещето.

 Днес живея само в сегашния момент и наричам това
:
“Удовлетворение”.

                                                                                                image
   Когато обикнах себе си, осъзнах, че ума ми може да ми пречи и от него мога да се разболея. Но когато го свързах със сърцето си, той веднага стана моят ценен съюзник.

   Днес наричам тази връзка: “Мъдрост на сърцето”.

   image
 

Ние не трябва повече да се страхуваме от спорове, от конфронтации, от проблеми със самите нас и с другите хора. Даже звезди се сблъскват и от техния сблъсък се раждат нови светове.

   Днес знам, че това е: “Живота”.

                                                                                                                                 image
                                                           
 източник: "spiralata.net"    Превод Руми Янкова

видео :http://vbox7.com/play:ce9558e26c

 




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tryn - Мъдрости!
05.05.2015 19:26
Благодаря за тази интересна информация, Еми!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря Ели!
05.05.2015 19:53
tryn написа:
Благодаря за тази интересна информация, Еми!

И аз се възхитих от тези размисли - послания на великия Чарли Чаплин , представляващи най - ценното и важно събирано с опита на почти целия му живот!Изключителна личност от която може да се научи много!
Приятна вечер и хубаво настроение ти желая!
цитирай
3. valeska - :)
05.05.2015 20:44
Колко хубаво би било да достигнем по-рано до тези истини... Велик актьор и Човек!
цитирай
4. emi1ts - Привет Вал!:)
05.05.2015 21:00
valeska написа:
Колко хубаво би било да достигнем по-рано до тези истини... Велик актьор и Човек!

Да,прекрасно ще е да достигнем максимално близо!Стремежът ще ни крепи!Благодаря Вал!Хубава вечер!
цитирай
5. ikra - Поздрави за постинга!
05.05.2015 22:07
До интересни заключения е стигнал :)
"Когато обикнах себе си, престанах винаги да съм правия. И именно тогава започнах все по-малко и по-малко да греша. Днес разбрах, че това е: “Скромност”."
Приятна вечер! :)
цитирай
6. emi1ts - Благодаря Ikra!
05.05.2015 22:29
ikra написа:
До интересни заключения е стигнал :)
"Когато обикнах себе си, престанах винаги да съм правия. И именно тогава започнах все по-малко и по-малко да греша. Днес разбрах, че това е:“Скромност”."
Приятна вечер! :)

Да,впечатляващи са!Предизвикват искрен стремеж да достигнем до тези преживявания !
Хубава вечер!
цитирай
7. donchevav - Мъдро! И разбираемо, логично. И ...
05.05.2015 23:03
Мъдро! И разбираемо, логично. И несложно за изпълнение. Просто трябва да спреш да тичаш след чуждите истини и да намериш своята - и да я следваш. Поздрави, Еми! Весел празник!
цитирай
8. emi1ts - Благодаря Вени!
06.05.2015 07:53
donchevav написа:
Мъдро! И разбираемо, логично. И несложно за изпълнение. Просто трябва да спреш да тичаш след чуждите истини и да намериш своята - и да я следваш. Поздрави, Еми! Весел празник!

Да,това е първото,което трябва да направим!
Да ги осъзнаем и постигнем напълно със сигурност изисква време ,търпение!
Весел празник и на теб мила Вени!
цитирай
9. paciencia - Привет, Еми!
06.05.2015 09:12
Да, житейски истини, които са толкова прости и същевременно много мъдри. Хубаво е да успеем да намерим своите и да живеем в мир със себе си и околните. Чудесен постинг, Еми! Благодаря и приятен празничен ден!
цитирай
10. emi1ts - Благодаря мила Вася!
06.05.2015 09:29
paciencia написа:
Да, житейски истини, които са толкова прости и същевременно много мъдри. Хубаво е да успеем да намерим своите и да живеем в мир със себе си и околните. Чудесен постинг, Еми! Благодаря и приятен празничен ден!

Радвам се да споделя с теб тези прекрасни послания!Да,и аз мисля ,че когато напълно постигнем това ниво на осъзнаване ,ще бъдем в мир със света и себе си!
Честит Гергьовден мила Вася и добро настроение в празничния ден!
цитирай
11. mt46 - Поздрав!...
10.05.2015 21:11
Слушал съм речта на великия Чаплин...
Но според мен е по-лесно човек да обича себе си, отколкото да обича другите...
цитирай
12. emi1ts - Благодаря!
10.05.2015 22:03
mt46 написа:
Слушал съм речта на великия Чаплин...
Но според мен е по-лесно човек да обича себе си, отколкото да обича другите...

В живота ни ,според мен има много относителност !При емоциите също!Да обичам себе си по този начин който описва великия Чаплин ще са ми необходими повече опит,силна мотивация и време!:)
Хубава вечер!
цитирай
13. metlichina - талантът си е талант...
12.05.2015 11:34
човек широко скроен, безкрайно талантлив няма как да не е и мъдър...
възхищение и почитание към вечния Чарлли Чаплин... благодаря,
за този стойностен постинг, Еми... бях тук с удоволствие..
цитирай
14. emi1ts - Благодаря ти Метличинке!
12.05.2015 12:03
metlichina написа:
човек широко скроен, безкрайно талантлив няма как да не е и мъдър...
възхищение и почитание към вечния Чарлли Чаплин... благодаря,
за този стойностен постинг, Еми... бях тук с удоволствие..

Така е!За мен е удоволствие винаги когато си тук!Поздрави!Хубав ден!
цитирай
15. benitta - Здравей, Еми! :)
17.05.2015 07:37
Толкова близо до моята същност са всички тези истини, че все едно съм ги казала аз :)) (колко нескромно). Свободата да обичаш себе си и да живееш в мир и хармония със собственото АЗ, е най-великото постижение! Трудничко е само, когато сме притиснати да бъдем на места, които не харесваме или да общуваме с хора, не особено симпатични.
Поздравления, Еми! Аз си избирам това, което Чарли Чаплин нарича "Простота" - да следваш своя ритъм във всичко, което правиш.
Поздрави и прегръдки! :)
цитирай
16. emi1ts - Благодаря Бени!
17.05.2015 09:14
benitta написа:
Толкова близо до моята същност са всички тези истини, че все едно съм ги казала аз :)) (колко нескромно). Свободата да обичаш себе си и да живееш в мир и хармония със собственото АЗ, е най-великото постижение! Трудничко е само, когато сме притиснати да бъдем на места, които не харесваме или да общуваме с хора, не особено симпатични.
Поздравления, Еми! Аз си избирам това, което Чарли Чаплин нарича "Простота" - да следваш своя ритъм във всичко, което правиш.
Поздрави и прегръдки! :)

Когато прочетох за първи път тази велика реч на Чаплин и аз усетих връзка с моите стремежи и истини и за това реших да я публикувам!Ако се постигнат изцяло ще е велико постижение наистина!
Избрала си едно от най - трудните неща - простотата!Пожелавам ти от сърце - да бъде!
Хубав ден и добро настроение ти желая Бени!Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1737153
Постинги: 587
Коментари: 3971
Гласове: 30967
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930