Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2019 09:25 - 3.9.19
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1165 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 03.09.2019 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                                               *   *   *

     
                                                Щастието е мъничко, обикновено


              и не се набива на очи
затова и много


  не успяват да го видят.!

                            

                  Хубав ден:)






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - И аз мисля така, Еми - щастието е м...
03.09.2019 22:25
И аз мисля така, Еми - щастието е мъничко, обикновено и се крие в малките, обикновените неща. За да го видиш, трябва да освободиш съзнанието си от всичко онова, което в отрудения ни делник патинира възприятията ни. Всеки миг може да ни накара да се почувстваме късметлии, както внушава и чудесната песничка, която си ни избрала - стига просто да си дадем шанс за това. Пожелавам ти късметлийска седмица с много усмивки и настроение! Прегръдка!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря мила Вени!
04.09.2019 00:55
donchevav написа:
И аз мисля така, Еми - щастието е мъничко, обикновено и се крие в малките, обикновените неща. За да го видиш, трябва да освободиш съзнанието си от всичко онова, което в отрудения ни делник патинира възприятията ни. Всеки миг може да ни накара да се почувстваме късметлии, както внушава и чудесната песничка, която си ни избрала - стига просто да си дадем шанс за това. Пожелавам ти късметлийска седмица с много усмивки и настроение! Прегръдка!

Да,да си даваме шанс всеки ден да усещаме малките моменти които ни правят щастливи.Разбира се има и особено ценни и важни моменти на щастие било като постигнати цели, мечти за които е било необходимо доста търпение,усилия и време да се постигнат,но като че ли тези малки щастливи моменти открити в ежедневието са по важни и зареждащи за поддържане на благодарността и чувството за пълноценност в живота ни.Радвам се ,че ти хареса и песничката. Прегръдки с пожелание за много късмет и хубаво настроение!
цитирай
3. vesever - Я, какво е сладурско детенцето с ...
06.09.2019 11:07
Я, какво е сладурско детенцето с патенцата, много ме усмихна ))
А Заз я обичам и аз, невероятна свежарка!
Еми, тази нейна песен съм я превела в онзи сайт, lyricstranslate, за който за пръв път от теб чух и се регнах там и превеждам любими песни.
Ето линка с превода, ако ти е интересно да го видиш.
Прегръдки!
https://lyricstranslate.com/en/ira-%D1%89%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%8A%D0%B4%D0%B5%D0%BC.html
цитирай
4. vesever - В случай, че не се отвори, ето и самия ...
06.09.2019 11:11
В случай, че не се отвори, ето и самия текст, ако не е прекалено от моя страна.
Като се вдъхновя, нямам спирка. ))

Ще пребъдем

Някъде в Манхатън звуците на Харлем ние ще доловим
В Аманските базари чай ще си приготвим аз и ти
Ще плуваме на воля и в реката Сенегал
Бомбей ще зърнем, озарен от огъня на Бенгал

Небето под Киото с лекота ще покорим
на Сикстинската капела ще видим висотата
и в ритъма на Рио де Жанейро ще се потопим
в кафене Пушкин ще поседнем със наслада

О, колко щастие ни носят, колко благодат
Хилядите цветове на всички хора по Земята
на нашите различия във шарения свят
себе си намираме на кръстопътя на съдбата

Вие сте звездите, ние вселена сме и космос
Вие песъчинки сте, пустинята сме ние
На книгата си страниците, аз пък съм перото
И всеки ще успее своята същност да открие

Вие сте хоризонтът, а ние сме морето
Вие сте сезоните, ние сме земята
Аз съм морска пяна, ти си бреговете,
И всеки ще открие душата си богата

Знаем, че поетите са жителите на света
празници ще създадем с героите си святи
Децата ни остават пазители на любовта
И знаем, кралица е всяка жена на Земята

Срещите с хора правят пътуванията най-красиви
и всичко споделено получаваме в отплата
От далеч дочуваме и музика щастлива
от своята душа даряваме ви добротата

О, колко щастие ни носят, колко благодат
Хилядите цветове на всички хора по Земята
на нашите различия във шарения свят
себе си намираме на кръстопътя на съдбата

Вие сте звездите, ние вселена сме и космос
Вие песъчинки сте, пустинята сме ние
На книгата си страниците, аз пък съм перото
И всеки ще успее своята същност да открие

Вие сте хоризонтът, а ние сме морето
Вие сте сезоните, ние сме земята
Аз съм морска пяна, ти си бреговете,
И всеки ще открие душата си богата

Вие сте звездите, ние вселена сме и космос
Вие песъчинки сте, пустинята сме ние
На книгата си страниците, аз пък съм перото
И всеки ще успее своята същност да открие

Вие сте хоризонтът, а ние сме морето
Вие сте сезоните, ние сме земята
/продължение,...
цитирай
5. vesever - Понеже блогът не допуска дълги коментари, ето продължението
06.09.2019 11:12
......Аз съм морска пяна, ти си бреговете,
И всеки ще открие душата си богата

Вие сте звездите, ние вселена сме и космос
Вие песъчинки сте, пустинята сме ние
На книгата си страниците, аз пък съм перото
И всеки ще успее своята същност да открие

Вие сте хоризонтът, а ние сме морето
Вие сте сезоните, ние сме земята
Аз съм морска пяна, а ти си бреговете,
И всеки ще открие душата си богата
О, о, о, о, о,...

Submitted by Веселина БастияноваВеселина Бастиянова on Sat, 05/01/2019 - 11:42
Thanks thanked 1 time
цитирай
6. emi1ts - Благодаря Веси!
06.09.2019 11:56
vesever написа:
Я, какво е сладурско детенцето с патенцата, много ме усмихна ))
А Заз я обичам и аз, невероятна свежарка!
Еми, тази нейна песен съм я превела в онзи сайт, lyricstranslate, за който за пръв път от теб чух и се регнах там и превеждам любими песни.
Ето линка с превода, ако ти е интересно да го видиш.
Прегръдки!
https://lyricstranslate/en/ira-%D1%89%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%8A%D0%B4%D0%B5%D0%BC

Видях превода ти.Хареса ми.В интернет преди да публикувам намерих приблизителни преводи. Прекрасна песен и текст,послание за всички ! Хубаво е че си решила да го споделиш.Нека и други да могат да го прочетат и тук.Хубави дни и настрое ние,много усмивки и все така с вдъхновение Веси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1733148
Постинги: 586
Коментари: 3969
Гласове: 30943
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930