Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2019 09:05 - 15.7.19
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 2645 Коментари: 6 Гласове:
15

Последна промяна: 15.07.2019 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
                                                              
                          *****  ~  ~  ~   ~~   ~~~     ~~~image




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Много ми хареса сърчицето. И пес...
15.07.2019 21:08
Много ми хареса сърчицето.
И песента е добра, не я бях чувала.
Хубаво е да има и философско послание в музиката, харесвам песните на Ахат например, точно заради посланията им.

А като видях сърчицето със зъбните колела, асоциативно се сетих за една песен на Линдзи Стърлинг с Лизи Хейл - много силно послание, вкл. визуално клипът говори много. Мисля, че може да ти хареса.
https://www.youtube.com/watch?v=49tpIMDy9BE

Може би пиша малко разпиляно, но тази вечер не мога да си събера мислите ))))


Поздрави, Еми

цитирай
2. emi1ts - Благодаря Веси!
15.07.2019 23:21
vesever написа:
Много ми хареса сърчицето.
И песента е добра, не я бях чувала.
Хубаво е да има и философско послание в музиката, харесвам песните на Ахат например, точно заради посланията им.

А като видях сърчицето със зъбните колела, асоциативно се сетих за една песен на Линдзи Стърлинг с Лизи Хейл - много силно послание, вкл. визуално клипът говори много. Мисля, че може да ти хареса.
https://www.youtube/watch?v=49tpIMDy9BE

Може би пиша малко разпиляно, но тази вечер не мога да си събера мислите ))))


Поздрави, Еми


Правилно си ме разбрала.Хареса ми това философско но и много вярно послание в песента.А клипът е страхотен и много въздействащ!Благодаря ти и за чудесният поздрав .Гледала съм много нейни изпълнения.Тя е и моя любима изпълнителка както знаеш!С пожелание за хубави летни дни и успешна нова седмица Веси!
цитирай
3. nebonebo - Красиво послание...
16.07.2019 09:46
И музика...
Еми, благодаря!
Усмихнат ден! :)
цитирай
4. emi1ts - Благодаря Дени!
16.07.2019 10:18
nebonebo написа:
И музика...
Еми, благодаря!
Усмихнат ден! :)

Радвам се,че си решила да споделиш твоето мнение!Напълно съвпада с моето:)!
С пожелание за хубави летни дни Дени!
цитирай
5. donchevav - Много обичам дует Авеню, мисля, че ...
16.07.2019 23:04
Много обичам дует Авеню, мисля, че бях ти писала по друг повод. В тази нова песен ме впечатли и силният текст, разбира се, но и това интересно звучене, най-близко може би до епик рок. Много, много въздействащо изпълнение и клип! А сърчицето визуализира посланието на текста. Благодаря ти, мила Еми! Прегръдка!
цитирай
6. emi1ts - Благодаря мила Вени!
16.07.2019 23:28
donchevav написа:
Много обичам дует Авеню, мисля, че бях ти писала по друг повод. В тази нова песен ме впечатли и силният текст, разбира се, но и това интересно звучене, най-близко може би до епик рок. Много, много въздействащо изпълнение и клип! А сърчицето визуализира посланието на текста. Благодаря ти, мила Еми! Прегръдка!

Да, стана дума за това в предишен мой постинг посветен пак на техни изпълнения.Тази песен е мисля най -новата им - само от преди два месеца. Според мен звученето си е направо уникално и впечатлява! Да не говорим за стойностният текст и също интересното видео.А сърчице трябва за всичко - и за пътя и за да е споделен нали?:)Прегръщам те с пожелание за прекрасни дни и добро настроение мила приятелко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1711055
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30807
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031