Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2018 09:56 - **~**~~
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 2643 Коментари: 12 Гласове:
19

Последна промяна: 12.12.2018 10:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    *
   image





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Поздравления и благодарности, Еми1!
12.12.2018 10:07
За чудесната мъдра мисъл на Талев и съпътстващата я, повдигаща духа и настроението музика на една от любимите ми групи - Дайър Страйтс!
Светъл ден ти пожелавам!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря Огнян!
12.12.2018 10:24
batogo написа:
За чудесната мъдра мисъл на Талев и съпътстващата я, повдигаща духа и настроението музика на една от любимите ми групи - Дайър Страйтс!
Светъл ден ти пожелавам!

Благодаря за споделеното!Радвам се ,че и на теб "DIRE STRAITS" са ти любими изпълнители.Наскоро намерих това видео с прекрасно ,качествено звучене и ми действа супер освежаващо.Комбинацията с мъдростта съдържаща се в тази мисъл на Димитър Талев е подходяща и вдъхновяваща според мен.С пожелание за светли и вдъхновени дни!
цитирай
3. ivoki - МЪДРОСТ И КРАСОТА !!!
12.12.2018 13:47
МЪДРОСТ И КРАСОТА !!!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря ти Иво!
12.12.2018 14:08
ivoki написа:
МЪДРОСТ И КРАСОТА !!!

Много се радвам ,че ти хареса посланието!С пожелание за приятен ден!
цитирай
5. donchevav - Любим писател, любима група! А с...
12.12.2018 16:53
Любим писател, любима група! А съчетанието от мъдрост и красота действа допълнително стимулиращо - създава настроение, вдъхва сила, осмисля деня! Благодаря ти, мила Еми! Прегръдка!
цитирай
6. emi1ts - Благодаря мила Вени!
12.12.2018 17:14
donchevav написа:
Любим писател, любима група! А съчетанието от мъдрост и красота действа допълнително стимулиращо - създава настроение, вдъхва сила, осмисля деня! Благодаря ти, мила Еми! Прегръдка!

Знаеш,че ценя особено много твоето мнение и за мен е повод за радост и удовлетворение да"чуя"високата ти оценка и че съм създала това позитивно настроение!С пожелание за хубави дни и много усмивки!Прегръдки!
цитирай
7. katan - Димитър Талев е един от любимите ми писатели.
12.12.2018 19:50
Не само на мен, а на татко и дядо Стоян, който живя като французин от 1918 година с гръцко гражданство почти до края на живота си. Когато нашите власти го признаха за българин той беше почти в края на живота си.
Надяваше се да дойдат със сина в любимата България, но не успя. Разболя се и си отиде няколко месеца след като получи лелеяния български "пашапорт".
Тази мисъл на Димитър Талев я отнасям лично за дядо Стоян.
В неговото сърце винаги е имало сила, надежда и вяра, че ще се завърне в някога в България ...
Благодаря ти от сърце, Еми! Просълзи ме с тази мъдрост!
Бъди щастлива, мила!
цитирай
8. emi1ts - Благодаря мила Катя!
12.12.2018 20:17
katan написа:
Не само на мен, а на татко и дядо Стоян, който живя като французин от 1918 година с гръцко гражданство почти до края на живота си. Когато нашите власти го признаха за българин той беше почти в края на живота си.
Надяваше се да дойдат със сина в любимата България, но не успя. Разболя се и си отиде няколко месеца след като получи лелеяния български "пашапорт".
Тази мисъл на Димитър Талев я отнасям лично за дядо Стоян.
В неговото сърце винаги е имало сила, надежда и вяра, че ще се завърне в някога в България ...
Благодаря ти от сърце, Еми! Просълзи ме с тази мъдрост!
Бъди щастлива, мила!

Просълзи ме и трогна споделената от теб история.Прегръщам те!Достойни за възхищение са родолюбците чиито сърца са изпълнени със сила,надежда и вяра!Усета ми е,че и ти ,потомка на тези достойни патриоти си с голямо родолюбиво сърце!Благодаря ти отново.С пожелание за хубава вечер мила Катя!
цитирай
9. vesever - Всъщност, тези дни си мислех, че ...
13.12.2018 10:28
Всъщност, тези дни си мислех, че човешката сила е много повече, отколкото ние самите предполагаме, а често човек няма вяра и увереност в тази си сила. Открие ли я, способен е на чудеса.
Поздрави, Еми, при пем пекна прекрасно слънце.
Слънчево да ти е!
цитирай
10. emi1ts - Благодаря Веси!
13.12.2018 11:01
vesever написа:
Всъщност, тези дни си мислех, че човешката сила е много повече, отколкото ние самите предполагаме, а често човек няма вяра и увереност в тази си сила. Открие ли я, способен е на чудеса.
Поздрави, Еми, при пем пекна прекрасно слънце.
Слънчево да ти е!

Много правилно е това което казваш.Ами те чудесата така стават според мен:)!При нас също има слънце което е радващо!Много слънце и усмихнат ден ти пожелавам!
цитирай
11. vesever - Влизам да ти пожелая весели праз...
21.12.2018 17:26
Влизам да ти пожелая весели празници, Еми!
Много щастие и успехи за теб и близките ти!
цитирай
12. emi1ts - Благодаря Веси!
21.12.2018 23:34
vesever написа:
Влизам да ти пожелая весели празници, Еми!
Много щастие и успехи за теб и близките ти!

Радвам се че ми гостуваш!Пожелавам ти хубави празнични дни!Много щастие,обич и късмет за теб и близките ти хора!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712452
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30810
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031