Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2018 09:08 - 9.9.18
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 2550 Коментари: 6 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

                             

                  "Комфорт - това не е мебел, не е дом, не е кола,  

             не е богатство, не е място. Комфорт е, когато на

             душата и е спокойно..."

 
 

image





Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Еми,
09.09.2018 10:31
намираш начин да разчувстваш съзнанието на твоите читатели с прекрасностите, които ни показваш. Дали със звуков фон и снимков материал, дали с красиви и зареждащи думи и пожелания, ти го постигаш. Прекланям се пред такива хора, които испяват да видят, да почувстват красотата и да я предадат на хората. Да, ние наистина имаме голяма нужда от такива като теб, защото добротата, красотата и душевния комфорт са ни на привършване. Бъди благословена!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря ти!
09.09.2018 12:08
mrazekoff написа:
намираш начин да разчувстваш съзнанието на твоите читатели с прекрасностите, които ни показваш. Дали със звуков фон и снимков материал, дали с красиви и зареждащи думи и пожелания, ти го постигаш. Прекланям се пред такива хора, които испяват да видят, да почувстват красотата и да я предадат на хората. Да, ние наистина имаме голяма нужда от такива като теб, защото добротата, красотата и душевния комфорт са ни на привършване. Бъди благословена!

Много ме развълнуваха и трогнаха топлите думи и твърде високата оценка на моят скромен принос тук.Обичам да споделям с приятели като теб ,с който сме близки в усета ,сетивността,разбиранията си за красивото,доброто,смисленото в живота.Това споделяне и диалог допринасят за още по-голяма радост и удовлетворение.Бъди благословен и ти!С пожелание за прекрасни,богати на позитивни емоции и много поводи за усмивки септемврийски дни Стефане!
цитирай
3. donchevav - :))))) Напомни ми една шега преди ...
09.09.2018 19:41
:)))))
Напомни ми една шега преди пенсионирането. Като ме питаха как е днес в училище, обичах да казвам, че макар всичко да е променено, аз се чувствам комфортно сред моите ученици. И виждах недоумението и смущението у всички - сякаш казвам нещо нередно. Сигурно си ме представяха с плетка в час или как пращам децата да ми купуват закуска и кафе. Да, комфортът е да ти е добре на душата. Безценно усещане е! Аз затова не мога дълго да се сърдя на някого - не се чувствам добре, дискомфортно ми е.
Поздравления за хубавата тема! Толкова ми се иска повече хора да вземат отношение, да разкажат какво е за тях душевен комфорт - ще бъде интересно! Прегръдка, мила Еми!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря мила Вени!
09.09.2018 20:38
donchevav написа:
:)))))
Напомни ми една шега преди пенсионирането. Като ме питаха как е днес в училище, обичах да казвам, че макар всичко да е променено, аз се чувствам комфортно сред моите ученици. И виждах недоумението и смущението у всички - сякаш казвам нещо нередно. Сигурно си ме представяха с плетка в час или как пращам децата да ми купуват закуска и кафе. Да, комфортът е да ти е добре на душата. Безценно усещане е! Аз затова не мога дълго да се сърдя на някого - не се чувствам добре, дискомфортно ми е.
Поздравления за хубавата тема! Толкова ми се иска повече хора да вземат отношение, да разкажат какво е за тях душевен комфорт - ще бъде интересно! Прегръдка, мила Еми!

Както всеки път вълнуващо и интересно е споделеното от теб.Обичала си професията си и децата което е една добра причина да се чувстваш комфортно. . Да,безценно е човек да усеща,да чувства душевен комфорт. Да си спокоен,че вървиш в правилната посока.Да изпитваш радост ,че си жив и въобще благодар ност за самият живот-този мъдър учител!Благодаря отново мила Вени!И аз бих желала и други приятели и съблогъри да споделят нещо за себе си във връзка с темата.С пожелание за приятни и цветни септемврийски дни!Прегръдки!
цитирай
5. vesever - Така е, всичко най-ценно е в Душата! ...
09.09.2018 21:05
Така е, всичко най-ценно е в Душата! Нямаме нищо на тази земя, освен Душите си, всичко друго е преходно...
цитирай
6. emi1ts - Благодаря Веси!
09.09.2018 21:27
vesever написа:
Така е, всичко най-ценно е в Душата! Нямаме нищо на тази земя, освен Душите си, всичко друго е преходно...

Радвам се и подкрепям споделеното от теб!С пожелание за цветни и вдъхновени
септемврийски дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712618
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30810
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031