Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2017 08:26 - 11.11.17
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1688 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 12.11.2017 17:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

   Не следя политическите новини и въобще новините по медиите като цяло!Не намирам смисъл  да гледам повтарящи се и без никакви конструктивни идеи  и даже напротив създаващи негативна нагласа новини ,които  с подбраната си информация и манипулации са далеч от стремежа да стигнат до истината !А според мен няма нещо, което да е по-важно ако имаме желание за промяна и развитие към по- добро!

Тази сутрин имах възможността да изгледам повторението на „Панорама” от 10.11.17 г започващо с интервю на водещия Бойко Василев с президента Румен Радев!Много е интересно ,според мен както и цялото предаване!Потърсих видеото в  Youtube с идеята да го споделя тук но се оказа че там не съществува,което ме амбицира още повече да информирам повече хора за стойностния и много актуален разговор за положението и политиките  у нас днес!Надявам се да е интерeсно и за вас!Хубав ден!

                https://www.bnt.bg/bg/a/prezidentt-rumen-radev-pred-panorama


              image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - добро утро,еми..
11.11.2017 09:01
е,и?
цитирай
2. emi1ts - Добро утро!
11.11.2017 09:10
Не се познаваме и това обръщение към мен не мисля,че е подходящо!Публикувала съм тази информация за хора за които представлява интерес и всеки според своите възможности ще си направи изводите!Не се смятам за експерт да анализирам казаното и честно казано не бих обсъждала такива сложни теми с непознати!Хубав ден!
цитирай
3. saankii - всички сме непознати,еми..или? нямате ли л.мнение, учудвам се..
11.11.2017 09:13
emi1ts написа:
Не се познаваме и това обръщение към мен не мисля,че е подходящо!Публикувала съм тази информация за хора за които представлява интерес и всеки според своите възможности ще си направи изводите!Не се смятам за експерт да анализирам казаното и честно казано не бих обсъждала такива сложни теми с непознати!Хубав ден!

цитирай
4. emi1ts - Хубаво е
11.11.2017 09:20
saankii написа:
emi1ts написа:
Не се познаваме и това обръщение към мен не мисля,че е подходящо!Публикувала съм тази информация за хора за които представлява интерес и всеки според своите възможности ще си направи изводите!Не се смятам за експерт да анализирам казаното и честно казано не бих обсъждала такива сложни теми с непознати!Хубав ден!


човек да има преценка за това кога,защо и какъв трябва да е смисъла в изказването на лично мнение!Разбира се ,че всеки човек има лично мнение аз също но мисля достатъчно ясно обясних причината поради която ще го спестя поне за сега ! Поздрави!
цитирай
5. milady - гледам,че сте..редовна тук..
11.11.2017 09:25
сигурно живеете в Б-я,
и все пак, какво мислите вие за
президента Р Радев..
или,се страхувате, да го изкажете,
или,презирате... непознати?
аз съм Юлия, всички ме знаят,пр.ми е..
цитирай
6. emi1ts - Нека
11.11.2017 09:36
milady написа:
сигурно живеете в Б-я,
и все пак, какво мислите вие за
президента Р Радев..
или,се страхувате, да го изкажете,
или,презирате... непознати?
аз съм Юлия, всички ме знаят,пр.ми е..

да се уважаваме взаимно съобразявайки се с решенията и изборите на другите Юлия!При по - внимателно прочитане на написаното от мен по-горе става ясно,че за мен това интервю е стойностно и интересно а след като съм го публикувала вече е ясно ,че за мен е и важно!Благодаря за посещението и изразеното мнение но оставам твърдо на моята си позиция:)Хубав ден ти желая!
цитирай
7. donchevav - Споделям отношението ти към мед...
11.11.2017 17:46
Споделям отношението ти към медиите и политическите новини в тях , Еми. Не бях гледала това интервю - благодаря ти! То озвучи много мои мисли - а аз съм обикновен средностатистически гражданин.
"Да открием посоката, в която да вървим заедно."
Поздрави, Еми!
цитирай
8. emi1ts - Благодаря мила Вени!
11.11.2017 22:45
donchevav написа:
Споделям отношението ти към медиите и политическите новини в тях , Еми. Не бях гледала това интервю - благодаря ти! То озвучи много мои мисли - а аз съм обикновен средностатистически гражданин.
"Да открием посоката, в която да вървим заедно."
Поздрави, Еми!

Да,и при мен е така!Впечатли ме този мъдър призив и въобще целия разговор !Дано има кой да се вслуша в разумните послания!Моля те да ме извиниш за закъснелия отговор но чак сега имам възможност да отговоря!С пожелание за приятна вечер!
цитирай
9. emi1ts - "..Преходът
13.11.2017 13:33
ще свърши ,когато се проникнем с уважение към всички жертви от всички епохи и се отнасяме с респект към градивните,прогресивните и родолюбивите"- това е другата знаменателна мисъл (освен мисълта "Да открием посоката в която да вървим заедно") изказана от президента Румен Радев ,която ме впечатли и възхити с мъдростта и разумността си!За съжаление се убедих в безразличието и бездействието ,липсата на интерес и подкрепа и към градивните идеи и към прогресивните личности от страна на нас българите като цяло от което аз лично си правя извода ,че още дълго ще има да пътуваме по тежкия и безхаберен път на прехода в България!Този мой постинг ми беше много полезен за осъзнаването на това!Хубав ден на всички!
п.п. И още една ценна мисъл изказана от президента Р.Радев :"...Ние трябва да търсим и отсяваме доброто от всеки..."
Успех!))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1701883
Постинги: 582
Коментари: 3951
Гласове: 30701
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031